Rucni skener (asi to ani neni OT)

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Leden 27 21:35:51 CET 2010

Hezky vecer,

     uz delsi dobu hledam moznost, kde splasit rucni skener. Jde mi o
skenovani knizek a podobnych veci. Mam pekny, ac staricky, stolni
skener. Ale tim se knihy skenuji spatne a take se tim poskozuji. Kdyz
vsak nekam kouknu, tak rucni skenery jsou pouze pro carove kody a to ja
nepotrebuji.

     Nevidel nekdo nekde nejak takovy skener? Mozna by stacil i
cernobyli, ale barevny je pochopitelne lepsi :-) Podminkou je prace ve
Windows XP cimz padaji ruzne bazarove prehistoricke stroje s vlastnimi
ISA kartami.

					Saša K. Svobodová