[OT] Jaky HD satelit?

APA navrhpcb@gmail.com
Středa Leden 27 18:40:45 CET 2010

Tento slovensko korejsky model 910 HD skoncil (uz nejde objednat). Dreambox
800 byl pred nim a bude jeste dlouho po nem, pritom vyvoj SW jede stale
dal...

Tolik ke score Dreambox HD versus IP BOX 910 HD, modely Ipbox 9000 HD take
asi konci.

Dreambox 800 resp. 8000 se mi libi cim dal vic, v ruce jsem mel oba, mouchy
jsou ale nic lepsiho jsem zatim nevidel a vyvoj a vlepsovani stale jede a
doufejme jen tak neskonci (na Enigma 2)... Je to v Pythonu a si vetsinu veci
muzete snadno upravit (snadneji, nez Cecko)