Watmetr za 299 - Lidl - opet v akci

APA navrhpcb@gmail.com
Středa Leden 27 18:31:00 CET 2010

Tak se historie opakuje, zitra opet

Wattmetr v Lidlu
http://www.lidl.cz/cps/rde/xchg/lidl_cz/hs.xsl/index_8772.htm

mrknete se na link vyse a pak na skutecny letak:
http://img707.imageshack.us/img707/8811/lidl.jpg

pokud by meli oba dva modely (i ten na obrazku
dole<http://img707.imageshack.us/img707/8811/lidl.jpg>),
ktery model brat - ktery je lepsi?

Podle znacky SilverCrest hadam, ze si to nechavaji vyrabet v Cine...