C# vs C++

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Leden 27 14:51:20 CET 2010

Původní zpráva ze dne 27.1.2010 od Andrej Jancura:

> kedze tu bezala diskusia o knihe k Visual Studiu a debata sa
> odklonila k tomu, ci pouzivat tu ci nou platformu, chcel by som
> poprosit zainteresovanych o vysvetlenie toho, aky je vlastne rozdiel
> medzi C# a C++. Z toho, co tu padlo som pochopil, ze C# je kvazi
> interpreter jazyka a C++ je klasicky kompilator. Prosim Vas o
> vysvetlenie toho, aka je syntax C#, da sa programovat so syntaxou
> jazyka C a dalej ake zjednodusenia pri programovani pod Windows
> prinasa C#. Moje znalosti C++ koncia pri MFC. Velmi pekne dakujem.

C# je jazyk, C je jazyk, C++ je jazyk, Pascal je jazyk, Basic je
jazyk... Jestli se pak ten program zkompiluje nebo nezkompiluje,
jestli se bude provádět v nějakém runtime nebo ne, jestli se bude
skriptovat nebo ne, to je úplně jiná věc, naprosto nezávislá na
konkrétním jazyku.

Prostě rozdíl mezi C# a C++ je v syntaxi, je to jiný jazyk.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
ICQ: 21215917, Live: clexpert@clexpert.cz, Skype: callto://clexpert