[OT] Jako knihu - Verilogu (bylo Visual Studio)

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Leden 27 14:31:35 CET 2010

Z Verilogu jsem si nasel pouze toto
http://www.angelfire.com/in/rajesh52/verilogvhdl.html
od kolegy jsem si procetl dokument "Comparison of VHDL, Verilog and
SystemVerilog" od Mentoru, kde je zajimava tabulka pro porovnani
(nejaka zkracena verze je zde)
http://www.scribd.com/doc/7304040/Comparison-of-VHDL-Verilog-and-SystemVerilog
a pak jsem si procetl Verilog Golden Reference Guide od Doulose
http://www.doulos.com/content/products/golden_reference_guides.php#Anchor-Th-61209
V soucasne chvili se chci pustit do cteni "FPGA Prototyping by VHDL
Examples" ale predchozi soubor literatury uz dava znat, ze Verilog asi
nebude nic co by clovek pouzival s nadsenim.
Zatim me zaujala jen moznost pouzivani eventu pro simulacni ucely.
Predpokladam ze pro syntezu to bude nesrozumitelne, nezkousel jsem.
SystemC a SystemVerilog jsou pro mne zatim prazdne pojmy casto pouzivane
ve spojenim se simulaci designu. SystemVerilog ale vychazi ze
srovnavacich tabulek nadejne.

Tosa