Merný prijímac

Peter Bošnák lajost@zoznam.sk
Středa Leden 27 13:27:21 CET 2010

Už nejakú dobu hľadám niečo,čomu sa kedysi hovorilo merný prijímač.Ide o
to,že i keď vlastním GDO a nejaké čítače ,vždy sa najde situácia,keď
potrebujem zistiť frekvenciu oscilátora, na ktorý sa ani jedným z týchto
merákov nemôžem z rôznych dôvodov pripojiť.GDO nie je dostatočne
citlivý,aby sa dal naviazať napr. z 20 cm vzdialenosti a čítač často
neželane ovplyvní samotný meraný obvod.Preto by mi veľmi pomohol
prijímač,s dostatočne presnou stupnicou (nemusí byť nutne digitálna ale
tá by bola najvhodnejsia) v rozsahu od cca 1 MHz až po približne 600
MHz.Nie sú potrebné žiadne špeciálne druhy prevádzky, zmena šírky pásma
a pod.Stačí AM a tabletop prevedenie.Na trhu je množstvo tzv.
prehľadových prijímačov,väčšina handheld ale sú na môj účel drahé a
vybavené pre mňa zbytočnými funkciami.,prípadne majú rozsahy s
medzerami.

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4808 (20100126) __________

http://www.eset.sk