[OT] Jako knihu - Visual Studio

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Leden 26 21:01:00 CET 2010

Tak ja ano, par prikladu
nasobeni matice 80x80
C  1400ms
C# 5600ms
C# 2200ms pri pouziti unsafe kodu

Na druhou stranu MS zapracoval na nektrych castech kodu tak, ze pri vycislovani polynomu nebo pri miliarde deleni porazi C# C kod prelozeny gcc, ale  porad je o cca 20% pomalejsi nez C prelozeny Intel prekladacem.

Suma sumarum C# pouzivam, jsem jeho velkym priznivec, .NET je svym zpusobem spasa pro vyvojare Windows, ale i tak neni vsespasitelne a neni vhodna pro vse.

PN