vypocet tlumivky Micrometals

Úterý Leden 26 20:55:31 CET 2010

Dobrý den,
ztáhnul jsem si nový program na výpočet toroidních tlumivek z www.micrometals.com . Trochu to změnili a tam kde se dřív zadávalo mezivrcholové napětí na tlumivce, se teď zadává Switch mode inductor On voltage a Switch mode inductor Off voltage. Předpokládal bych že to budou napětí na vstupní straně tlumivky při sepnutém a rozepnutém tranzistoru, takže vstupní napětí a nula. Jenže když zadám druhé napětí nulové, píše mi to i nulové zvlnění. Pokud zadám obě napětí stejná, je zvlnění maximální. Ani z helpu nejsem moc chytrý. Nevíte někdo co tím autor programu mínil?

Anděl