[OT] Jako knihu - Visual Studio

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Leden 26 18:57:10 CET 2010

7.Zkuste tu pomalost podporit nejakym argumentem. Ja presel na .NET
prave z delphi protoze to je v podstate vyjma starsich vetsich
projektu mrtva platforma. Uz jenom pro tu blbou licencni politiku kdy
vsechny verze stoji vic nez visual studio .Prakticky vsechny verze
silene zabugovane nekde od delphi 7 o nejake koncepci a smerovani ani
nemluve... VIsual studio express je zdarma i pro komercni ucely .
Delphi nic takoveho nema .

8.Tohle vubec nechapu visual studio je siroky pojem ten muze byt pro
.NET i C++ 2008, visual basic take treba delphi. Z techto jazyku se to
potom zkompiluje do mezi kodu , ktery se spousti pod prislusnym
frameworkemI(behovym prostredim) pro prislusnou platformu takze dobre
optimalizovane.

snehulak