[OT] Jako knihu - Visual Studio

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Úterý Leden 26 18:50:59 CET 2010

Jen malou poznámku, .NET aplikace sice vyžadují přítomnost příslušného
FrameWorku ale, pokud to dosud je nějaká překážka, tak to velmi
pravděpodobně překážka nebude. Programátor a koneckonců i uživatel tím
získá docela dost výhod. Mezi málo zmiňované patří i to, že pro obzvlášť
náročné aplikace je možno ji nastavit tak, aby se k běhu zkompilovala do
nativního kódu CPU a dle vlastností celého PC až na klientské straně což
pak je, měřeno výkonem aplikace, docela "cvrkot" :-)
S pozdravem,
		Miloš Dašek
P.S. Samozřejmě, takto používat kdejakou aplikaci je pitomost a možná
právě proto se o téhle fičuře FW moc nemluví a ani není jednoduché ji
používat ;-).