[OT] Jako knihu - Visual Studio

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Leden 26 16:58:21 CET 2010

S knihou neporadim, spis dodam par obecnych uvah - a snad nerozpoutam flame.
V prvni rade si rozvazte co chcete delat.
-pokud chcete programovat klientske aplikace (klikaci formulare), pak
C++ neodporucuji. Ani s pouzitim MFC neni produktivita prace zdaleka
takova jako v C#, VB.NET ci VB 6
-pokud chcete programovat spis serverovou stranku veci, pak prilis
nepotrebujete znalosti o VS. Potrebujete C++, potrebujete znalosti o
systemu. Velice dobre knizky o OS Windows ma Jeffrey Richter. To co v
takovem pripade potrebujete z VS objevite sam za chvilku pokusu.
-v dnesni dobe uz lze velice dobre uvazovat o psani obou druhu
aplikaci v prostredi .NET. Rek bych, ze v 99% pripadu je to lepsi
volba nez C++. Zajimava je m.j. moznost prenosu (diky projektu mono)
do sveta linuxu ci do sveta mobile. Dokonce existuje (pomerne hodne)
omezeny .NET framework pro MCU - treba ARM7. Spis bych sice
doporucoval C# (duvodu je mnohem, mnoooohem vice - ale to je na delsi
psani) uz treba z duvodu podobnosti syntaxe s C++. V takovem pripade
je v prvni rade dobre pochopit trochu samotny .NET. Zde VELMI
doporucuji knizky Jeffrey Richtera.

Konkretni tituly od Richtera klidne dodam.
Marek Sembol