Sytemovy cas (Bylo: Re: Nabijeni autobaterie na parkovisti)

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Leden 26 16:51:24 CET 2010

Rozhodit nerozhodit ...
Ja mam treba nastavene v Thunderbirdu zobrazeni podle vlaken a potom
treba Vase odpovedi s jejich reakcemi je vzdy prvni a za mnohem pozdeji
je zacatek te debaty. Pak se to cte dost blbe.
Priznavam, ze nejste jediny, ono staci kdyz ma nekdo cas o par minut
mimo a je to to same. Dalsim problemem je, ze od prispevku nekolika lidi
se ztraci vlakno. Myslim ze to je tim ze odpovidaji na webu nebo
kopiruji text na ktery odpovidaji do noveho mailu. Od nekterych lidi se
zase ztraci [OT].

Martin Hanek