Sytemovy cas (Bylo: Re: Nabijeni autobaterie na parkovisti)

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Úterý Leden 26 16:47:23 CET 2010

Puvodni  zprava  "Sytemovy  cas  (Bylo:  Re:  Nabijeni  autobaterie na
parkovisti)"  od  "jan.kuba  (hw-list@list.hw.cz)"  z  26. ledna 2010,
16:40:11,
msgid:4B5F0CDB.7000803@gmail.com (760 bajtu):

jk> Problem  s prepisovanim datumu na vzdalenem stroji vyresen uz snad
jk> natrvalo.....  Nicmene  me  docela  udivuje,  kolik  lidi ( jejich
jk> e-mail  klienta  )  lze  spatnym  nastavenim  casovych  udaju v PC
jk> "rozhodit" JaKub

Na  to  doporucuji  razeni  zprav  dle referenci. Pokud jsou reference
obecne  v  poradku  (a  to  u  teto konference jsou) a pokud ma zprava
spravnou  referenci  na  predchozi  zpravu (coz neni vzdy, nebot nekdo
odpovida  tak,  ze  vytvori  novou zpravu, nebo mu jeho mejlovy klient
referenci  zmrsi/odstrani),  pak  je  jedno, jake ma zprava datum a je
spravne zarazena dle referenci (alespon v mem klientu The B.a.t!).

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz