[OT] Jako knihu - Visual Studio

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Úterý Leden 26 16:10:23 CET 2010

Pro VS(nejen) jsou obvykle dva druhy knih, jedny popisují rozhraní IDE
VS a potom případně práci s daným jazykem ve VS a druhý typ se již moc
rozhraním nezabývá a popisuje spíš daný jazyk a jeho implementaci ve VS,
možnosti vestavěných objektů atd. Toto je třeba si rozmylet, případně
koupit dvě, hledat VS C++ krok za krokem a takového podobného názvu a
pak nějakou tlustou :-). Za tlustou se docela považuje C# Programujeme
profesionálně(dva svazky), ale jestli je i pro C++ nevím.
S pozdravem,
		Miloš Dašek