OT - lak na dřevo

Jiri Nemecek jirry@centrum.cz
Úterý Leden 26 14:56:16 CET 2010

Vodou ředitelné laky se mi líbí, protože nemusím kupovat litry ředidla a
nářadí můžu oplachovat v umyvadle, aniž by celá rodina fetovala výpary.
Ale chápu, že syntetika je syntetika - viz všechny eko a bio produkty.

Proti zchlupatění dřeva používám vodou ředitelnou lazuru, ta zajistí
perfektní povrch pro lak, který stačí přebrousit jednou, pak už se
nemusí. Ale má ten stejný problém - kapalina je mléčná a po vytvrdnutí
dřevo ztratí velkou část kresby a vypadá jako plast.