OT Re: *SPAM* Re: Nabijeni autobaterie na parkovisti

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Leden 26 11:15:30 CET 2010

Nemam to zmereny detailne (tankuji vzdy v praci a vzdy plnou a pocitam
si spotreby, ale nejezdim stale stejny pomer typu tras), ale na ohrati
auta neni treba vic nez 10 minut - spotrebu zde nekdo uvadel kolem
0.5l/h takze pocitejte zhruba 1dcl navic. Ten bufik je inteligentni a
nejede stale naplno - pokud je nahrato tak se ztlumi.

Nevim kolik mi auto bere studene (nemam ukazatel spotreby), ale ze me
zkusenosti tak o litr vic (u aut mezi 1300-1900ccm). Volal jsem ted
kamaradovi co ma v oktavce 1.9 naftove RSko a rikal, ze klidova spotreba
na volnobeh je u studeneho auta 1.1l/h a u tepleho 0.5l/h. Pri zatezi
studeneho motoru to bude urcite vyrazne vic.

Takze spis myslim, ze ten bufik je uspornejsi. Nepoznam to na spotrebe
zda bufik pouzivam nebo startuju do studeneho auta. Rozdil je jen v tom,
ze jdu do tepla a misto skrabani namrazy na okne jen pustim sterace. ;-)

Radek Vicek