Nabijeni autobaterie na parkovisti
HW CNCnet.info
hwnews@cncnet.info
Pondělí Leden 25 21:30:56 CET 2010
Myslim, ze pro cele auto je lepsi jednou tydne najet aspon kolem 50km.
Ono tou kratkou jizdou trpi nejen baterie. Spis bych rekl, ze ta baterie
je to nejmensi.
Pri kratke jizde trpi prevsim olej, protoze se nevyhreje a zustava v nem
zkondenzovana voda, stejne tak ve vyfukovem potrubi. Takztez se zanasi
spalovaci prostor a turbodmychadlo.
Ja prakticky kazdy vined jedu bud ke tchyni nebo neco fotit takze to
vcelku tak vychazi. A je velmi dobre obcas absolvovat i cestu v radu
stovek km, kdyz se dokonale prohreje celej motor a i prilehla ustroji
(treba prevodovka).
--
S pozdravem
======================================================================
Radek Vicek
======================================================================
http://www.cncnet.info - problematika CNC a automatizace
http://www.jakjevenku.info - webová meteostanice
Dne 25.1.2010 21:19, Petr Toąovský napsal(a):
> V servisu rekli ze vyrobce uvadi dobiti po 8km bez pouziti pridavnych
> spotrebicu. Nerikam ze neco funguje spatne, zadny problem jeste nikdy
> nenastal. Pokazde odjedu i kdyz po napriklad tydnu stani je to znatelne
> horsi start, coz opet povazuji za pochopitelne v mrazu. Hledam cestu jak
> akumulatoru ulehcit a predejit selhani. Pokud bude stacit zmineny
> dobijeci proud okolo 100 mA, tak bych to zkusil co to bude v praxi
> znamenat.
>
> Tosa
More information about the Hw-list
mailing list