Nabijeni autobaterie na parkovisti

Petr Toąovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Leden 25 21:19:37 CET 2010

V servisu rekli ze vyrobce uvadi dobiti po 8km bez pouziti pridavnych
spotrebicu. Nerikam ze neco funguje spatne, zadny problem jeste nikdy
nenastal. Pokazde odjedu i kdyz po napriklad tydnu stani je to znatelne
horsi start, coz opet povazuji za pochopitelne v mrazu. Hledam cestu jak
akumulatoru ulehcit a predejit selhani. Pokud bude stacit zmineny
dobijeci proud okolo 100 mA, tak bych to zkusil co to bude v praxi znamenat.

Tosa