Nabijeni autobaterie na parkovisti

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Leden 25 21:10:36 CET 2010


Tak jasne, ale ta baterka je dobra - jednak je pul roku stara a jednak 
nedela problemy - jen se mi zdalo, ze se nemuze dostatecne v techto 
mrazech dobijet. Asi muze ;-)

Dne 26.12.2009 21:02, jan.kuba napsal(a):
>
> Jenom bych rad upresnil, ze znamku plneho nabiti nelze posoudit dle 
> svorkoveho napeti. I vadny  ( s malou kapacitou, vadnym clankem) muze 
> mit plne svorkove napeti a  nerozsviti zarovku.
> Idealni je mereni hustoty elektrolytu, coz ne vzdy je mozne.
> JaKub
> Jaroslav Buchta napsal(a):
>> No, jak znamo, zmrzly akumulator prakticky neni schopen nejak moc 
>> naboje prijmout - pokud se s autem denne jezdi, IMHO by nemel byt 
>> problem. Treba manzelka ma vrak Citrona ZX TD, jezdi s tim rano 5km 
>> do prace a odpoledne z5, obcas i 10 kdyz to da s nakupem, a kdyz jsem 
>> ted zkousel pripojit nabijecku, zmrzly akumulator vykazoval znamky 
>> plneho nabiti (15+V). Zhavi, startuje bez problemu. Pokud problem je, 
>> je neco v haji... Zajimave je, ze kdyz jsem vytahnul zmrzly aku z 
>> auta (denne docela provozovaneho) a vymenil ho za jiny (rosada pri 
>> prodeji auta) tak ten vytazeny z auta vykazoval znamky plneho nabiti 
>> i za tepla. Asi jsou ty procesy slozitejsi ;-)
>>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>



More information about the Hw-list mailing list