Nabijeni autobaterie na parkovisti

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Leden 25 21:02:17 CET 2010


Jenom bych rad upresnil, ze znamku plneho nabiti nelze posoudit dle 
svorkoveho napeti. I vadny  ( s malou kapacitou, vadnym clankem) muze 
mit plne svorkove napeti a  nerozsviti zarovku.
Idealni je mereni hustoty elektrolytu, coz ne vzdy je mozne.
JaKub
Jaroslav Buchta napsal(a):
> No, jak znamo, zmrzly akumulator prakticky neni schopen nejak moc 
> naboje prijmout - pokud se s autem denne jezdi, IMHO by nemel byt 
> problem. Treba manzelka ma vrak Citrona ZX TD, jezdi s tim rano 5km do 
> prace a odpoledne z5, obcas i 10 kdyz to da s nakupem, a kdyz jsem ted 
> zkousel pripojit nabijecku, zmrzly akumulator vykazoval znamky plneho 
> nabiti (15+V). Zhavi, startuje bez problemu. Pokud problem je, je neco 
> v haji... Zajimave je, ze kdyz jsem vytahnul zmrzly aku z auta (denne 
> docela provozovaneho) a vymenil ho za jiny (rosada pri prodeji auta) 
> tak ten vytazeny z auta vykazoval znamky plneho nabiti i za tepla. Asi 
> jsou ty procesy slozitejsi ;-)
>



More information about the Hw-list mailing list