Nabijeni autobaterie na parkovisti

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Leden 25 20:49:43 CET 2010

To mi rikal nedavno kolega, ze mu kdysi davno nekdo privezl solarni
panylek urceny pro osobni auto k montazi za okno, ktery mel dobijet
autobaterii.

Na vlastni nabiti baterie to pry vliv nemelo, ale pry to bylo poprve a
naposled co mu baterie v aute vydrzela 9 let. To ze to muze mit
pozitivni vliv na zivotnost (dobijeni nejakym pidiproudem) docela verim.

--
S pozdravem
Radek Vicek