Nabijeni autobaterie na parkovisti

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Leden 25 20:46:25 CET 2010

No benzin to je skutecne pruser. To se jmenuje benzin uz je proto aby se
to lidem nepletlo co maji tankovat.

Od jiste doby cca odhaduji 1996-97 se z benzinu stalo neco co po
odtekani nekolika procent asi benzinu uz se dal nevyparuje a meni se na
olejovitou tekutinu (skutecne to je na omak mastne). Poznal jsem to na
svoji motorce (Honda CX 500), ktera ma samospadovou nadrz a karburatory
s odvetranou plovakovou komorou. Proste od jiste doby jsem po odstavce
delsi nez cca 4 a vice dnu nenastartoval - jedine co pomohlo bylo vzit
sroubovak, flasku a obe komory vypustit. Pak to chytlo bez problemu
okamzite.

Ono staci si odlejt trochu naturalu na nejakou misticku a kouknout se za
tyden co tam zbyde. Driv tam nezbylo skoro nic. Ted vetsina
pripominajici olej.

--
S pozdravem
Radek Vicek