Nabijeni autobaterie na parkovisti

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pondělí Leden 25 20:38:34 CET 2010

Je pravda, ze na ten bezin do nafty jsem chvili myslel, lec pri poslednim
tankovani zcela zapomnel. Nemam TDCI, naopak, mam typove tesne povalecny
motor (napr jedna norma pro olej je pro "tezke prumyslove a stavebni stroje
a tankove motory" :), ktery podle vyrobce sezere snad vsechno, co hori
(petrolej, kerosin, LTO atd., pripadne v nejakem mixu s naftou), jednou,
kdyz jsem casto stridal benzinove a naftove auto, jsem natankoval benzin, v
pomeru k nafte ho byla zhruba tretina az polovina - a jak to hezky jelo,
vsimnul jsem si toho az doma, kdyz jsem vyhazoval uctenku...

Takze ano, o tankovani benzinu vim, mel jsem, lec zanedbal jsem. Ovsem bez
bioslozek jsem mohl zanedbavat dle libosti a stejne jsem nastartoval i v
mrazech...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, January 25, 2010 8:30 PM
Subject: Re: Nabijeni autobaterie na parkovisti

IMHO co maji a nemaji benzinky naprosto nekoreluje s tim, co by mely mit
- viz treba nedavne pru.ery i u nekterych Shellu....
Bylo zvykem pridavat do nafty benzin, u starsich motoru a po problemu.
Ale co to udela s TDCI??? kdo vi...
Ja ted po poruse globalniho oteplovani a s nadeji na prichod doby ledove
uz budu kupovat jen benzin (LPG)  ;-)