Nabijeni autobaterie na parkovisti

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Leden 25 20:05:22 CET 2010

Tak u toho Citrona me to taky neskutecne prekvapuje, asi jezdi co to da,
protoze jde v kvetnu na vrakoviste (mam inzerat za 7 a i tak to nikdo
nechce...) Ale fakt, i pri -18 prijdu, tak 20-30s zhavim a pak to po
2-3s chytne, sice na ruzny pocet hrncu ale postupne to jede ;-) Filtr
jsem jeste nevidel a mam to 3.5 roku. No jeste poctiva mechanika, nebejt
tam imobilizer, pojede to i bez baterky :-P