Nabijeni autobaterie na parkovisti

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Leden 25 19:32:38 CET 2010

No, jak znamo, zmrzly akumulator prakticky neni schopen nejak moc naboje
prijmout - pokud se s autem denne jezdi, IMHO by nemel byt problem.
Treba manzelka ma vrak Citrona ZX TD, jezdi s tim rano 5km do prace a
odpoledne z5, obcas i 10 kdyz to da s nakupem, a kdyz jsem ted zkousel
pripojit nabijecku, zmrzly akumulator vykazoval znamky plneho nabiti
(15+V). Zhavi, startuje bez problemu. Pokud problem je, je neco v
haji... Zajimave je, ze kdyz jsem vytahnul zmrzly aku z auta (denne
docela provozovaneho) a vymenil ho za jiny (rosada pri prodeji auta) tak
ten vytazeny z auta vykazoval znamky plneho nabiti i za tepla. Asi jsou
ty procesy slozitejsi ;-)