STOP OT Nastaveni sdileni na wifi

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Leden 25 19:06:49 CET 2010

Vypada to, ze ficury nenabizi, ale jsou aktivovane a nejde s tim nic
delat. Obe PC jsou nastavena korektne, sit taky, ale proste je to
neprustrelne. Pres telnet se do routeru nedostanu, nenasel jsem co tam
maji za heslo, defaulty nefunguji, moje heslo z web rozhrani taky ne a
resetovat ho kvuli tomu nebudu. Zkusil jsem vse dalsi co mi zde bylo
doporuceno a stale bez vysledku.
Takze to vzdavam a beru to jako defaultni funkci se kterou se soucasnym
firmware nehnu. No svet se nezbori, jsou i jine zpusoby jak docilit
pozadovaneho a v soucasne chvili jednodussi.  ;-)
Diky vsem za pomoc.

Tosa