MECH - zahloubeni imbusu

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Leden 25 18:38:33 CET 2010

Hlava sroubu M6 imbus ma vysku 6.

Vystruznik je na tohle zcela nevhodny. Pokud ho prece chcete pouzit
tak do diry 9.8, ktera musi byt uz pred vystruzovanim presne valcova.
Nutno mazat (nejlepe olejem, do duralu staci lihem) a otacet jen
jednim smerem.

Lepsi je pouzit zahlubnik, v nouzi obrousit vrtak na spicce do kulata
tak, aby vzniknul vodici cep ktery presne padne do te diry prumer 6.2
nebo jakou pro ty srouby vrtate.

Ales Prochaska