kviz na piatok - detekcia kablu v zvazku (cast 2)

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Pondělí Leden 25 16:31:34 CET 2010

Ahoj Balu,

je moj predpoklad spravny, ze si signal pustal do plastu toho hladaneho
vodica a to tak, ze si ho najprv odpojil, na jeden koniec pripojil zem z
generatora a na druhy zosilneny vystup z generatora? Signal z generatora
si prehnal vykonovym zosilnovacom a pripojil cez 50 Ohmovy odpor na
hladany kabel? Na generatore si nastavil 100kHz a zapol AM modulaciu s 1
kHz na 100%?

Richard Kaliciak

P.S. Dr. Makcen hovori, ze
do plastu => do plṻu