email typu (fwd)

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Leden 25 14:53:49 CET 2010

On Mon, 25 Jan 2010, Robo wrote:

> Diky vsem za reakce.
>
> Do SPAMu jsem dival jako prvni. Nic tam nebylo.
> Nejhorsi je ze jsme si vymenili asi 20 mailu a vse vzdy doslo.
> Ted je trochu pruser a najednou se nevi na koho to hodit.
> Jen jsem trochu doufal ze se do hlavicky mailu pise i datum vytvoreni prvni
> zpravy a pak treba datum odpovedi atd, atd.

Pokud Vam nekdo preposila email ktery jakoby nekdy poslal, tak si ho muze
samozrejme cely vymyslet a antidatovat. Pokud ta organizace ma vlastni
mailserver tak by mel/mohl ziskat vypis z logu toho mailserveru ze mu
tento email skutecne predal jak tvrdi a ze to jeho mailserver predal tomu
Vasemu.

Vy nasledne muzete v logu Vaseho mailserveru overit zda Vam to skutecne
dorazilo, zda nesfalsoval i logy sveho mailserveru.