email typu (fwd)

Robo robomail@atlas.cz
Pondělí Leden 25 09:28:43 CET 2010

Diky vsem za reakce.

Do SPAMu jsem dival jako prvni. Nic tam nebylo.
Nejhorsi je ze jsme si vymenili asi 20 mailu a vse vzdy doslo.
Ted je trochu pruser a najednou se nevi na koho to hodit.
Jen jsem trochu doufal ze se do hlavicky mailu pise i datum vytvoreni prvni
zpravy a pak treba datum odpovedi atd, atd.

I tak diky. R.

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4802 (20100124) __________

http://www.eset.cz