Rozvody v byte

Jiri Nemecek jirry@centrum.cz
Pondělí Leden 25 09:02:47 CET 2010

Ten datum byl tuším únor 2009, od něj už musí mít chránič všechny
zásuvky, které obsluhují laici.

Jinak ta výjimka hovoří o (myslím že) "značných" materiálních škodách,
někde jsem viděl právní výklad a podle definice to jsou škody nad
500.000,-Kč, což asi není případ rozmražené flákoty, nebo nenahrané
Ordinace :-)

JN