palivo do krbu

DeeJay deejay@email.cz
Pondělí Leden 25 08:40:12 CET 2010

Ono tech navrhu kontroly bylo vic - ten co popisujete jsem nemyslel, to by
bylo hole silenstvi a vůbec nic by to nevyresilo stejne jako mereni emisi u
aut. Myslim ze by mohl stacit nejaky videozaznam porizeny zodpovednym
organem atd... nejriv upozorneni a pak sankce
Pritom by však stacilo aby lidi nebyli dobytci :-(

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Monday, January 25, 2010 6:38 AM
To: HW-news
Subject: Re: palivo do krbu

Sorry, ale s temi kontrolami kominu ve stylu, jak to bylo navrzeno,
naprosto NESOUHLASIM. Adresne, na udani, s policii po shromazdeni dukazu
atp. prosim, ale abych kazdy rok resil a PLATIL papir spolu se vsemi
slusnymi lidmi, ze jsou saze OK, tak to me ponekud nas.ira... A aby mi
mohl kdykoli nejaky urednik vlezt domu, to nebylo ani za komancu.  A jak
takovy papir ziskaji ty prasatka je snad kazdemu jasne... :-(

Jinak prosta uvaha o cenach briket - metr kvalitniho nastipaneho sucheho
drivi stoji cca 800,- a muze vazit snad odhadem 500kg? To je 16Kc/10kg a
za to se IMHO jakekoli brikety nesezenou. Jeste v techto bau...
prodavaji bednicky s polinkama (taky tusim par set kg) a to tusim
vychazi prizniveji nez ty piliny.