[OT] Virtualizace serveru?

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Neděle Leden 24 23:50:07 CET 2010

Tak jsme si stahnul vsphere 4 update 1 a pokousim se nainstalovat ESX 4.0 Update 1.
Nevim zda mohu hovorit o pokusech, zkopnul jsem instalacni CD  na USB flash, nabootoval a dosel k rozponani sitovky, bohuzel v zkusebnim PC mam PCI-E Realtek 8111C, nejakeho PCI Realteka a PCI 3Com kartu , pricemz ESX tvrdi, ze nezna ani jednu z nich a bez LAN nelze instalovat.
V dokumentaci v sekci supported LAN je uvedena Intel PRO 1000 a Broadcom NetXtreme 570x, tak nejak se mi nechce verit, ze by sely systyem podporoval jen dva druhy LAN karet?
Pri instalaci mi je nabidnuta moznost instalace vlastniho ovladace, ale nejak se nemohu dopartat jaky druh ovladacu je podporovan a v jake forme.

Poradite?

Jirka