hodiny - problem s displejom

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Neděle Leden 24 21:23:17 CET 2010

ano, deviatka si mi tiez nepaci, uz som o uprave 'fontu' rozmyslal :-)
Segmentove kody a zobrazovace nie su kompatibilne s cisto releovou
logikou lebo vyzaduju pomerne zlozite dekodery. V tom case sa skor
pouzivali zobrazovace 1 z n.
Kedze som ale nic vhodne 1 z n nezohnal musel som zhresit a zprzlil som
konstrukciu pouzitim diodovych matic ako dekoderov na displej
(presnejsie BCD -> 1 z n releovy dekoder a potom na 13 segmentov diodova
matica).
Takze modifikacia fontu bude vyzadovat len pridanie 3 diod co som sa uz
chystal urobit.
b.