Re: palivo do krbu

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Neděle Leden 24 20:46:25 CET 2010

Asi jak kde a hlavne, paleni nevratnych palet je defakto paleni odpadu coz je nedovolene nakladani s odpadem a je za to tusim x milionova pokuta, tak zvrhle ted mame zakony, tak bych to zde radeji neventiloval :-). Zrovna nedavno jsem s hruzou sledoval snahy uredniku ziskat pravomoci , kontrolovat cim lidi topi.

Tom

:Nejlepší jsou nevratné palety. V Praze jsou obvykle za odvoz :-)

Ales Prochaska