OT Nastaveni sdileni na wifi

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Neděle Leden 24 20:38:24 CET 2010

Ten Dlink zřejmě umožňuje uložit současnou konfiguraci, zkuste uložit a
resetovat router do defaultu. V defaultním nastavení tam žádné fičury na
dost procent nebudou a Dlink je celkem slušná firma. Nemluvím samozřejmě
o firmwarech ale předpokládám, že tam máte nejnovější. Popisované
chování ale velmi často způsobuje nekvalitní signál a následné timeouty.
V defaultu na sebe ty dva PC na WiFi MUSÍ vidět. Na obou PC dočasně
povypínejte všechny antiviry FW atd. a povolte sdílení souborů a
tiskáren. Ten Default se ale samozřejmě týká i obou adaptérů resp.
klientů WiFi.
Po nastavení routeru do defaulůtu ještě můžete vyzkoušet stav nouze s
prací v síti na obou PC.
S pozdravem,
		Miloš Dašek