OT Nastaveni sdileni na wifi

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Neděle Leden 24 20:03:38 CET 2010

Pokud jsou na takovéto síti nějaké problémy, je základem přidělit
zůčastněným pevné adrsy a "Pingat". Pokud se Pingnutí zdaří, je třeba
hledat v nastavení OS. Pokud ne, může být problém v blokování MAC(IPs) v
routeru nebo jiné obecné blokování v routeru ale také, a dost často se
to stává, v nekvalitním signálu. Obecně, pokud jsou splněny alespoň
základní podmínky pro fungování sítě( default nastavení zůčastněných
atd.), žádný systém ani router alespoň "Pingání" nezakazuje.
S pozdravem,
		Miloš Dašek