Napajeni 230/FV?

Roman Vostrel vostrel@lit.cz
Neděle Leden 24 14:04:21 CET 2010

To mam informace od nej, ja se mel podilet jen na rizeni prvni varianty
a tam byly skutecne mesicni naklady na energie 18kKc ne jenom topeni.
Mely tam nejakou tabulku po jednotlivých dnech, kde byla vzdy prumerna
venkovni teplota, ztraty budovy pri tehle teplote a dalsi nakldy na
spotrebu.Je tam dost velka polozka na TUV, ma tam nejakou
sprchu(vodopad),kterou chce dene vyuzivat s udavanou spotrebou vody 7l/s
35C, vířivka, bazen,sauna. Klasicky podnikatel. O ostatni jsem se
nezajimal.  V projektu je vytapena plocha 582m2.

Tohle byly pozadavky jenom na VZT, bez podlahovky a TUV.

VZT zařízení mohou spolehlivě plnit svoji funkci pouze tehdy, je-li
plynule zajišťována dodávka všech druhů energií v potřebné kvalitě a
kvantitě.

Jako základní energetická média je možno uvažovat následující druhy
energií :

Elektrická energie -- motory VZT
                        a* P                             =   2,1 kW

Tepelná energie -- topná voda 50/40°C
                                             a* Q_t
                        =   22,9 kW

Chladící energie -- studená voda 10/15°C
                                             a* Q_chl
                        =   10,4 kW