OT: palivo do krbu

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Neděle Leden 24 13:49:38 CET 2010

Skutecne, nejlepsi je drevo - nastipat, uskladnit, levne, vyhrevne. My
jeste kupujeme brikety z tvrdych cancouru, je to odpad od vyrobce dyh a
je toho asi tuna za 800Kc ze to nasypou do vozejku, to taky jde, i kdyz
nedrzi moc pohromade. Uhelne brikety jsme zkouseli, nic moc, cudi to jak
prase a zanasi krb a komin. Nakonec jsme v nouzi sypali i hnede uhli a
to byla hirosima hadr ;-)