SW dekoder morseovky WAS:online kratkovlnny prijimac

Vladimir Franek franek@skip.cz
Neděle Leden 24 10:49:52 CET 2010

Zdravím, opravdu nejlepším hardwarem pro příjem telegrafie je lidský
mozek a software pro něj je třeba zde http://www.g4fon.net/ a docela
dobré povídání jak to vše používat je třeba zde:
http://www.c-a-v.com/content.php?article.6 nebo zde:
http://www.crk.cz/CZ/UCCWC
popř. lze použít služeb strejdy Gůgla. :-))    Vladimír