online kratkovlnny prijimac

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Sobota Leden 23 22:08:09 CET 2010

Potvrdzujem.
Asi po 25 rokoch som teraz počul normálnu morseovku a nemal som zásadný
problém rozumie» obsahu.

                                              Milan  Mlynarčík
                                 ex OK3CXF   (este federalny)

----- Original Message -----
From: "Jindra Polívka"
Je to hezke,
uz jsem se s par podobnymi projekty setkal, ale o jejich propracovanosti si
netroufam nic rict, (tedy, zda byly lepsi nebo horsi). Vzdy jsem si to jen
osahnul, ale radio je radio. Je to jiz par let a tento se mi zda pro
radioamatery a asi nejen pro ne moc dobry a to je velmi dobre. Pripadne i
pro zacatecniky, kteri nemaji na poradny TRCVR nebo alespon dobry RX. Trochu
lepsi ovladani by neuskodilo. Treba ladeni sipkami, ale mozna mi neco uniklo
? K tomu "Tvemu" zapominani morse, ale to je jako s plavanim, jezdenim na
kole a pod. Ztratis rychlost, ale zase ji naberes :-)))