online kratkovlnny prijimac

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Leden 23 21:57:40 CET 2010

Je to hezke,
uz jsem se s par podobnymi projekty setkal, ale o jejich propracovanosti si
netroufam nic rict, (tedy, zda byly lepsi nebo horsi). Vzdy jsem si to jen
osahnul, ale radio je radio. Je to jiz par let a tento se mi zda pro
radioamatery a asi nejen pro ne moc dobry a to je velmi dobre. Pripadne i
pro zacatecniky, kteri nemaji na poradny TRCVR nebo alespon dobry RX. Trochu
lepsi ovladani by neuskodilo. Treba ladeni sipkami, ale mozna mi neco uniklo
? K tomu "Tvemu" zapominani morse, ale to je jako s plavanim, jezdenim na
kole a pod. Ztratis rychlost, ale zase ji naberes :-)))
Jindra Polivka OK1FJP

imho velmi zaujimavy projekt holandskej univerzity
http://websdr.ewi.utwente.nl:8901/
kto ma chut sa trochu zapocuvat (a zapozerat) a pobrouzdat po
kratkovlnnom radiovom pasme :-)
b.