Napajeni 230/FV?

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Sobota Leden 23 20:22:46 CET 2010

Hezky vecer,

     a co zkusit menic od FV normalne prifazovat k siti? Jinak je to asi
neresitelne.

     No a nebo udelat toto:

     FV napaji baterii a menic. Sit napaji baterii a sit. Nabijecka z FV
je nastavena na o nekolik desetinek voltu vice nez ta ze site. Pokud FV
jede na plne obratky, tak dobiji baterii a napaji menic. Nabijecka ze
site ma nizsi napeti a proto nenabiji a nedodava proud (ale musi byt na
tento rezim postaven). Kdyz klesne napeti z FV, tak chvilku menic pobezi
na baterii a potom ji zacne dobijet sit. Nevyhodou ovsem je to, ze se
napeti site snizuje, usmernuje a potom opet zvysuje v menici. Bude to
dosti topit.

     Snad to nepisu moc slozite :-)

					Saša K. Svobodová