Napajeni 230/FV?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Leden 23 20:08:19 CET 2010

Ja uz o tom premyslel - ja bych vzal Pb baterii a z ni menic na 230V pro
spotrebic - na baterii bych zapojil menic od FV panelu a z 230V bych
udelal inteligentni zdroj, ktery by dorovnaval napeti baterie na nejakou
hodnotu.

Tedy pokud by nestacil pokryvat prikon spotrebice FV panel tak by zaclo
klesat napeti na baterii - pri urcite hranici by zacal dodavat zdroj ze
site a drzel by napeti na nejakem minimu.

--
S pozdravem
Radek Vicek