Tak uz to jede na 8.04 LTS Re: Zoufalstvi s Ubuntu 9.10

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Leden 23 12:07:47 CET 2010

Tak jen jak to cele dopadlo:

http://www.cncnet.info/galery/rack/novy_server.jpg

Na starsi verzi 8.04 LTS to jede luxusne. Jen pro ilustraci drive tech
15 dotazu na 8.5M zaznamu trvalo 3.5s ted 0.4-0.8s. S tim, ze v podstate
se vymenilo jen uloziste - MB, RAM a CPU je stejne. Puvodne to jelo z
jednoho WD 500GB RE II - ted z RAID 5 tvoreneho 3 WD 640GB Black Edition
a puvodni WD 500 slouzi pro zalohovani.

Nektere navstevy u nas doma se jdou podivat nepjprve na rack a pak
teprve jinam - asi jsem za exota. ;-)

Cela tahle bedna zere 200W s tim ze UPS bere 50W :-(

Samotny server bere nakonec 65W (bohuzel odchazela mi baterie v meraku
kdyz jsem to meril pred tydnem) a ve spicce pri CPU na 100% obe jadra
vezme 95W.

--
S pozdravem
Radek Vicek