[OT] Matematika a webove stranky

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Sobota Leden 23 10:10:02 CET 2010

Hezke rano,

     neco jsem nasla, neco si precetla, ale vysledek je tento:

     jsMath - vyzaduje pro provoz bud nainstalovane fonty nebo cca 20
000 souboru obrazkovych fontu
     MathJax - nastupce jaMath - obrazkovych souboru je ale 30 000
     sazba pomoci obrazku - slozite, malo operativni
     sazba pomoci ASCII - neprehledne
     LaTeX - nutnost instalace na server - nepruchodne

     Dekuji za nazory, ale asi si modul se vzorecky necham nekde v
supliku a nebude z toho nic :-(

					Saša K. Svobodová