Fwd: kratkovlnne online radio

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Sobota Leden 23 09:45:39 CET 2010

ja sa tymito digitalnymi vecami zaoberam zhruba 5 rokov a uz vtedy sa
bezne priamo samplovali signaly v rade stoviek MHz, dnes mame aplikacie
kedy sa s bezne dostupnymi ADC priamo sampluje 1.3GHz. Amaterske KV
pasma su nizsie nez nase medzifrekvencie :-)
Takze v tomto velky problem nevidim, taky prevodnik aj FPGA si dokaze
kupit a postavit hocikto, problem s viacvrstvovym plosakom tiez uz nie je.
Som zvedavy kde budu radioamateri za par rokov.
b.