Re: Re: Re: Fwd: kratkovlnne online radio

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Sobota Leden 23 03:56:05 CET 2010

> Já tomu rozumím tak, že ten Spartan umí vykousnout několik fixních segmentů z KV
> pásma, každý o šířce 100kHz. Každý připojený uživatel dostane jeden 100kHz
> segment. Počítám, že ten Spartan prostě umí několik paralelně běžících
> kvadraurních násobiček a decimátorů a pak to poslat po USB. Jednotlivé I/Q
> datové proudy cca. 50kSamplů za sekundu jsou pak posílány jednotlivým uživatelům
> po internetu na jejich javovské aplikace.

Tak jsem trochu mystifikoval. Má v tom FPGA nadrátováno několik downconvertorů (jazykoví puristé mě omluví), každý na jedno radioamaterské pásmo, ne na jednoho přihlášeného uživatele. Připojené je to k PC gigabitovým ethernetem.

Ještě nedavno jsme se myšlence, že KV rádio má připojenou antenu přímo na A/D převodník, hlasitě chlámali.

Vojta