Fwd: kratkovlnne online radio

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Leden 22 22:06:59 CET 2010

jj, mne sa tiez velmi paci, moc dobry napad. Presne som si to necital,
ale kolega spominal ze kazde pasmo pokryva jeden prijimac (doska).
Predpokladam ze samotna doska neobsahuje ziadnu inteligenciu, len
sampluje. Server potom len rozosiela streamy a filtracia a demodulacia
sa potom robi u kazdeho cloveka v pocitaci (predpokladam).
Stravil som asi pol hodinu hranim sa s kurzorom, nastavovanim frekvencii
a sirky pasma, neuveritelne ma to fascinovalo.
Dnes som chvilu pocuval morseovku a nostalgicky spominal na casy ked som
ju vedel prijimat a vysielat :-)
Skoda ze nemam kde umiestnit anteny, rad by som k takemu prispel.
b.