Fwd: kratkovlnne online radio

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Leden 22 21:57:32 CET 2010

> maily nejak nechodia tak skusim treti raz...
> kolega mi dnes poslal odkaz na online kratkovlnne software defined radio
> (odstranit medzery)
> http:// websdr. ewi. utwente. nl: 8901/
> celkom zabavne :-)
> b.

Zdravim,
  tak tohle je fakt bomba radio :-). Neveril bych, ze to naraz ukazuje takove
pasmo a to jeste tolika lidem. To jako se chce rict, ze to dela ta jedna
desticka se spartanem a nejakymi dalsimi cipy ? Co to je za kouzla :-) ?
  Mimochodem, asi pred mesicem jsem se tu ptal, zda nekdo netusi, co to muze
byt za datove vysilani kolem 130 kHz. Par nametu tu bylo, ale na nic se
neprislo. Tak tady v tom radiu to hraje PRESNE tak jako u mne doma, takze lze
asi vyloucit, ze to vysila sousedovic lednicka :-). A kazdy si ted muze
poslechnout a tipnout si, co by to mohlo byt za zahadne pakety :-).

Zdravi Pavel.